مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 08:002020-01-18سياسي

خبرخوب| اقدام قابل تحسین یک نانوایی در سرخس؛ دیواری به بزرگی مهربانی انسان ها


یک نانوایی سنگکی در بلوار ولی عصر شهر مرزی سرخس دست به اقدامی تحسین برانگیز زده و با ایجاد یک دیوار مهربانی در نانوایی خود به نیامندان نان رایگان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخس، مهربانی و توجه به دیگران هیچ وقت سخت نیست و در این قصه مهربانی، کوچک ترین کارها نیز اگر به ظاهر کوچک باشند اما بزرگ ترین هستند به خصوص وقتی در این مهربانی همه مشارکت داشته باشند، به ویژه وقتی در این مهربانی همه ناشناس و گمنام باشند.

نان، بهترین و ساده ترین رزقی است که خداوند نصیب ما انسان ها کرده است و شبانه روز تلاش می کنیم تا نانِ خوردن مان را در بیاوریم، عده ای می توانند و عده ای نیز همان نان ِ خوردن را هم ندارند و چقدر خوب که توانمندان به نیازمندان کمک کنند تا خداوند به آنها چند برابرش را بدهد.

پروردگار در قرآن کریم فرموده است: انفاق مانند دانه ای است که هفت خوشه برویاند که در هر خوشه‏ ای صد دانه باشد؛ و خداوند برای هر کس که بخواهد آن را چند برابر می کند و خداوند گشایشگر داناست ‏.

(سوره بقره، آیه 261) هر آنچه انفاق کنید، خدا عوضش را می دهد ، بخشی از آیه 39 سبا است که یک نانوا در نانوایی سنگکی خود واقع در بلوار ولی عصر شهر مرزی سرخس روی بنر نوشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرخوب| اقدام قابل تحسین یک نانوایی در سرخس؛ دیواری به بزرگی مهربانی انسان ها

خبرخوب| اقدام قابل تحسین یک نانوایی در سرخس؛ دیواری به بزرگی مهربانی انسان ها